برخورد قطار با دختر ۱۷ ساله+ جزییات تصادف کامیون و پژو در مشهد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۲ تیرماه ۱۴۰۳) محدوده جغرافیایی ثبت‌نام مدارس تغییر کرد عمل جراحی خارج‌کردن ساچمه از مغز مامور نیروی انتظامی با موفقیت انجام شد دستگیری شرور عربده کش در خیابان پاسداران (۲ تیرماه ۱۴۰۳) بازداشت ۷ متهم در خصوص گروگان‌گیری ۱۴ میلیاردتومانی | آدم‌ربایان جسد مقتول را مثله کردند! کدام غذاها عامل اضطراب هستند؟ رفع توقیف هشت هزار خودرو متخلف در زمینه کشف حجاب سلاخی زن و مرد جوان مقابل چشمان فرزند سه ساله به دست مرد همسایه (۲ تیر ۱۴۰۳) سیلاب راه ارتباطی ۱۴ روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد (۲ تیر ۱۴۰۳) قتل خونین برادر در رختخواب| قاتل روانی با پلیس تماس گرفت تنور داغ خرید در صفحات اینستاگرامی استاد دانشگاهی که تبدیل به سارق معتاد شد! قبل از عمل‌های زیبایی از نظام پزشکی استعلام بگیرید یک شرکت هرمی در مشهد شناسایی شد| دستگیری ۱۱ متهم (۲ تیر ۱۴۰۳) با این کار‌ها صد سال عمر کنید اگر تنها زندگی می‌کنید مراقب این چند مورد باشید کاشت رایگان حلزون شنوایی برای دو هزار کودک در دولت سیزدهم نرخ باروری در کشور‌های ثروتمند چه میزان است؟ فرمانده مرزبانی انتظامی از پایش اپتیکی و الکترواپتیکی مرز‌های کشور به صورت شبانه‌روزی خبرداد
سرخط خبرها

تشکیل ستاد خدمات سفر ویژه تابستان در مشهد | راه اندازی ستاد انتخابات مجلس در فرمانداری + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۰۵۶۶
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
تشکیل ستاد خدمات سفر ویژه تابستان در مشهد | راه اندازی ستاد انتخابات مجلس در فرمانداری + فیلم
فرماندار مشهد از تشکیل و فعالیت ستاد خدمات سفر ویژه تابستان ۱۴۰۲ در این شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در جلسه شورای اداری شهرستان مشهد با گرامیداشت سالگرد شهادت دکتر چمران، از حضور تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهر تشکر کرد.

وی ادامه داد: بنا داریم ظرف مدت ۲ ماه پایش پروژه‌های سال ۱۴۰۱ را در فرمانداری انجام بدهیم و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید گزارش عملکرد خود را متناسب با برنامه‌های وزارتی و ادارات کل استانی خود ارائه دهند.

داوری خاطرنشان کرد: هر دستگاه براساس بودجه تخصیص داده شده ملی و سهم آن برای شهرستان گزارش عملکرد ارائه خواهد داد.

فرماندار مشهد به مناسبت‌های تیرماه اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۱ تیر روز ملی عفاف و حجاب است و از آنجا که دشمن سرمایه گذاری گسترده‌ای در ترویج بیحجابی داشته است، تمامی دستگاه‌های اجرایی هم به شکلی مستقیم و هم غیرمستقیم باید در پاسداشت این روز ملی مشارکت فعال داشته باشند.

داوری ضمن اشاره به تعطیلات تابستانی اعلام کرد: قرارگاه خدمات سفر در مشهد فعالیت خود را آغاز نموده است و تمامی دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند به این قرارگاه کمک کنند.

معاون استاندار در ادامه اشاره‌ای به مسئله بحران انرژی‌های آب و برق داشت و عنوان کرد: مصرف بهینه و صرفه جویی آب و برق بسیار مهم است و همه وظیفه داریم شرایط مناسبی برای شهروندان و زائران فراهم کنیم.

وی هشدار داد: با ادارات دولتی‌ای که در مصرف برق و آب رعایت‌های لازم را انجام ندهند برخورد جدی خواهد شد و برق آن اداره را قطع خواهیم کرد.

وی در پایان به مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: فعالیت ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری مشهد آغاز شده است و همگی موظف به فعالیت امیدبخش برای برگزاری باشکوه انتخابات پایان سال هستیم و ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای انجام صحیح و منظم انتخابات لازم و ضروری می‌باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->